26 Ağustos 2009 Çarşamba

havlu

bir zamanlar yel gibi geçtiğim koridorlar...
bu kadar uzun olduğunu bilmediğim,
bilemediğim,
uzun,upuzun koridorlar...

yavaş yavaş geçiliyor...
kaç koridor geçiyorum...
döne döne...
labirent gibi...
bitmek bilmiyor...
kollarım,omuzlarım(özellikle sol omuzum) ağrıyor,
ellerim,parmaklarım uyuşuyor...


son dönemeçten sonra...
kısa bir koridor...
tam karşıda kapı,
ft salon kapısı...
kapının iki yanında banklar...
üstünde sırasını bekleyen hastalar...
kolu,boynu,omuzu,sırtı beli,bacağı...
her biri biryerinden yakınan hastalar...

birşeyi farkediyorum son günlerde...
pekçoğunun,özellikle kadınların
kolunda havlular...
rengarenk,dantelli,uçları işli,püsküllü havlular...
önceki günler farketmemiş olmama şaşıyorum bir yandan...
12 gündür gidiyorum oysa...

soruyorum havluların hikmetini...
ft sonrası sıcak tutmak için kullanılıyormuş...
yaz günü...
hava sıcak,oldukça sıcak oysa...
garip geliyor bana...

onlarda beni garipsiyor ama...
gülümseyerek gelen,
ft nin bir bölümünde(diz fleksiyona getirilirken)çığlık atan...
yine gülümseyerek geri dönen biri...
'ilerleyen günlerde bizim ft de böyle ağrılı mı olacak?'diye
korkarak soranlar varmış aralarında...


öyle ağrım oluyor ki,gitmeden saatler önce başlıyor sıkıntım...
kolunda havlu ile güle oynaya gelip giden hastaları kıskanıyorum...






ve bir karar veriyorum...
dizim,bacağım iyi olsun,
şöyle bir yürüyeyim,
koluma bir havlu alıp,
sol omuzum için ft yaptırmaya gideceğim......................

1 yorum: