17 Ekim 2009 Cumartesi

son günlerin özetisi...

perşembe...
.
dinlendim bolca...
ve bandajla kapatılmış dizimin iç kısmında garip bir ağrı oldu,gittikçe artan...
dayanamadım,
kaldırdım bandajı...
hiperemik...kırmızı yani...
2 sütür atılmış bölüm...
dış tarafta tek sütür var..
orada sorun yok...
korktum enfeksiyon mu acaba diye....

.
.
.
cuma....
.
sabah kalktım...
bu arada banyo işim yine sekteye uğradı tabii...
saç yıkadım sadece...
yatılı okul günlerim geldi aklıma...
dizimde yine ağrı var...
doğruuu hastaneye...
pansumana...
problem yok-muşşş dizimde...
çokkk sevindim tabiii...
sevindirici bi şey daha...
bir fıs fıs sıktılar sütürlerin üstüne,
veeee banyo yapabilirsin dediler...
şahane bişey bu....
.
hastaneden doğru il merkezine...
balık-roka...
forumda kahve...
biraz turlama...

ve kızkıza akşam partisine...
nasıl özlemişim dost ortamını,
muhabbeti...
enfes yemekler(yapanın ellerine sağlık),
şahane bi şarap...

diyet gümüledi haliyle...
gece kötü bir baş ağrısı...
.
.
.
cumartesi...
.
ağrısız(diz ve baş),
dinlenmiş,
arınmış,
mutlu uyandım...
yazdan kalma bir güne..........

1 yorum:

  1. o yazdan kalma günlerden bende istiyom kış havası kendini hissettirmeye başaladı

    YanıtlaSil