31 Ocak 2012 Salı

taş duvar...

♥♥♥
fotoğraflar... buradan...
.
.

5 yorum:

  1. Günaydın Cepayna'm! Bazen bu evlerin bu dünyaya ait olmadığını falan düşünüyorum. Ne kadar özgün evler... Herkesin kişiliğini yansıttığı ,yalnızca kendisi için var ettiği evler... Taş duvarlara oldum bittim hayranım,naçizane uygulamaya çalıştım da ama evler çevresiyle bir bütün.Kompozisyon bütünlüğü olmayınca aradan cırtlak bir nağme gibi çıkıveriyor yoksa.Her şeyi güzel bu evin ama mutfağı fazla endüstriyel buldum ben. Sanki daha klasik bir mutfak daha bütünleştirirdi evi ... Çok güzel bir gün dilerim sana...

    YanıtlaSil
  2. hep güzel yine güzel nerden buluyorsun bilmemki böyle güzellikleri:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy insanın evden çıkası gelmez haa böyle evi görünceee :)

    YanıtlaSil
  4. taş duvar diyince aklıma hapishaneler geliyor, ama buradaki fotoğraflarda resmen ferah ve elegan duruyor. neymiş, farklı açılardan bakmak yeterliymiş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok farklı bir hava veriyor taş görüntüsü. Birde bunların duvar kağıtları var ya? onlarda gerçeginden ayırt edilmiyor.

    YanıtlaSil