4 Ağustos 2015 Salı

148...uzun bir aradan sonra merhaba....


12 yorum:

  1. Güzel bir sunumla hoş geldin cepaynam:) bu evi ben de çok beğendim, satın alıyorum;)
    talibi de çoktur ama, artık kime ise kısmet :)) güle güle otursun ...

    YanıtlaSil
  2. harikaaaaaa
    saadet umarım senin olurrrr

    YanıtlaSil
  3. Ev harika ama uzun bir aradan sonra merhaba demeniz daha harika :)

    YanıtlaSil
  4. Özlemişim sizi. Evleri görünce içim açıldı

    YanıtlaSil
  5. cep aynam..ilk önce merhaba....enfes bir ev....ellerine sağlık....bu yaz benim için çok hüzünlü çok acı geçti.anneciğimi kaybettim.tadım tuzum yok....bu güzel evi,renkleri görünce içim açıldı.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başınız sağolsun Emelciğim,sabır diliyorum...biz de aylardır ane ve babamızın sağlık sorunları ile uğraşıyoruz...şimdilik...iyiler...sevgilerimle....

      Sil
    2. cep aynam...çok teşekkürler anneciğine ,babacığına geçmiş olsun.iyi olduklarına sevindim.allahım sağlıklı ömürler versin.selam ve sevgilerimle emel.

      Sil
  6. Hoşgeldin Cepayna'm ! Biz iyiydik daha birkaç ay öncesine kadar. Ne oldu bize böyle?
    Emel hanım Allah size sabırlar versin, tekrara başınız sağolsun!
    Cepayna'm sağlık haberlerini almak dileğiyle anne babanıza hürmetler 💞

    YanıtlaSil
  7. Merhaba geçmiş olsun hürmetler anne ve babanıza 😊 🌹 🍀 🌞 ❤

    YanıtlaSil